maandag 16 november 2009

Flickr


Niet bepaald aan mij besteed. Fotografeer zelf nauwelijks en zal op de manier van Flickr of via Google afbeeldingen geen gebruik maken van die faciliteiten.Ook de opslag van eigen fotomateriaal (kan ik zelf) en delen van foto’s vooral heeft voor mij geen toegevoegde waarde.Beheers het plaatsen van een foto op…. wat ik maar wil en dat is voldoende.Vindt het ook hinderlijk dat je voor het gebruik maken van… weet ik welke faciliteit weer moet inloggen of een account moet aanmaken.Naar mijn beleving verzuip je op een gegeven moment in dit oerwoud.

2 opmerkingen:

  1. Duidelijk dat je dit privé niet gaat gebruiken, maar denk je dat de bibliotheek iets kan met deze toepassingen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker te weten. In het kader van de digitale bibliotheek als middel is het zeker een aanvulling om de website etc. dusdanig voor het publiek aantrekkelijk te maken zodat je de klant digitaal boeit en zeker ook uitnodigd om de Kousteensedijk of welk filiaal ook in Zeeland te bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen