vrijdag 27 november 2009

Delicious ?????????

Niet voor mij. Kan goed uit de voeten met m'n eigen favorieten en het feit dat ik die ook elders kan benaderen; awel zo'n digitaal bereisd persoon ben ik nu ook weer niet.
Zie wel de toepassingen voor de bieb vooral voor de informatieverstrekkers pur sang als de vakreferenten, informatiespecialsten en IT-cracks. Die kunnen op een brede en gestructureerde manier informatie verstrekken, kennis uitwisselen etc.
Voor mij is er het bekende minpunt als weer een nieuwe login. Kan er in combinatie met pincodes/ bs nummer etc. etc. inmiddels al een eigen bibliotheek voor inrichten.
Verder is het instellen van de "handige knop" voor internet explorer weer anders als de demo van de cursus. Heeft waarschijnlijk te maken met Vista.
Tot zover mijn vrijdagavond. Ga nu aan de drank. Over en sluiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten