zaterdag 31 oktober 2009

de eerste keer

Lang gewacht, stil gezwegen en toch maar gedaan.
Valt vooral niet mee om tijd te vinden om is een keer te gaan starten.
Maar ....................vanavond weer is helemaal niets op de TV dus de stoute schoenen aangetrokken.
Leuk om de digitale snelweg is op deze manier te verkennen. Blijf ik in ieder geval bij met de ontwikkelingen die de jonkies op het werk en thuis maken.
En wie weet; wat voor mooie ontmoetingen er nog gaan plaats vinden via dit kanaal.
Over de activiteiten tot nu toe; aanmelden van gmail-account en blog "rekening" gingen redelijk snel. Bijzonder was wel het overtypen van een enigzins onleesbaar naampje. De zin van dat onderdeel ontgaat me volledig.(mogelijk bedoeld om geen enkele chinees tot bloggen te verleiden ??) Misschien kan iemand dit voor mij ophelderen.
Wat mij enigzins hindert is de typesnelheid. Reeds lang geleden (ver in de vorige eeuw) hiervoor een certificaat behaald (met tien vingers !!!!!!!!!!!!!!). Daar zijn er nog maar 3,5 van over. Iemand nog tips hoe dit kan worden hersteld.
Tot slot; nogmaals tof om met de nodige lotgenoten vol gas de digitale snelweg te verkennen. Tot binnenkort.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Snelle Jelle,

    Welkom op de digitale snelweg. Veel succes hoor met alle dingen.

    Wat betreft het overtypen van een onleesbaar naampje dat wordt ook wel captcha genoemd. Dat is een soort beveiliging om te voorkomen dat bots (computerprogramma's) diverse online-diensten gebruiken (gmail, blogger, etcetera) en voor spam zorgen. Zie ook: Wikipedia: Captcha.

    Je typekunsten ophalen is best leuk om te doen en doe je hier:
    Typeles online
    Sneltypen spel
    allerlei leuke verschillende oefeningen voor sneltypen

    Veel succes

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Richard,

    Welkom bij 23 dingen!

    Ik had een lange reactie geschreven, druk ergens verkeerd op en weg is het. Zie gelukkig dat Alinda al antwoord geeft op je vragen.

    Succes en vooral veel plezier met de cursus!

    Groetjes Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames,

    Dank voor jullie reacties. Ga er vanaf nu de vaart in houden (zij hij). Wordt Vervolgd.
    P.s. zie dat de tijdinstelling niet correct is. Zal dit t.z.t. ook repareren.
    Groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee baas,
    Zul je niet te snel rijden op deze digitale snelweg. Voor je het weet ben je van het pad af.

    Veel succes gewenst en ik hoop dat je er net zoveel plezier aan beleeft als wij doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat Jelle met je eerste stapjes op de "snelweg". Kijk uit bij het oversteken want het is druk op de weg!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom, maar pas je op de medeweggebruikers. Ik schat trouwens in dat je me nog wel gaat inhalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Snelle Jelle,

    Ook namens Daily Stuff and More.. welkom op de digitale snelweg, veel schrijf- en leesplezier.

    Groetjes,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lotgenoten,

    Haastige spoed, nooit goed. 23 dingen; tis iets wat je niet effe doet maar dan heb je ook wat.
    Ben bang dat dit een verslaving wordt waar ik niet meer vanaf kom.
    Ben nu al bij ding 7 dus voor sinterklaas lig ik op schema. Zal wel moeten wil ik nog een kado scoren bij bij deze grote vrind.
    Leuk alle reacties en wordt vervolgd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ken je het verhaal "De wedloop tusen de haas en de egel"? Wij zullen jou blijven prikkelen.

    BeantwoordenVerwijderen